Microsoft Dynamics CRM 3.0

Εργαστείτε πιο αποδοτικά, προσφέροντας νέα επίπεδα εξυπηρέτησης στους πελάτες σας, χρησιμοποιώντας το Microsoft Dynamics CRM 3.0, μια νέα λύση Διαχείρισης των Σχέσεων σας με τους Πελάτες (Customer Relationship Management – CRM) που δίνει τη δυνατότητα σε κάθε εργαζόμενο ο οποίος έρχεται σε επαφή με πελάτες να έχει διαθέσιμες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να τον εντυπωσιάσει. Με το Microsoft CRM, μπορείτε να διατηρείτε κεντρικά όλα τα στοιχεία για τους πελάτες σας, δίνοντας πρόσβαση στους εργαζόμενούς σας από το Microsoft Office και το Microsoft Office Outlook – τις εφαρμογές δηλαδή που πιθανά οι εργαζόμενοί σας χρησιμοποιούν καθημερινά. Από το Outlook, οι εργαζόμενοι είναι σε θέση να έχουν πρόσβαση στη λειτουργικότητα των Πωλήσεων, του Μάρκετινγκ και της Υποστήριξης, έτσι ώστε να πάρουν αποφάσεις, να προωθήσουν προϊόντα, να λύσουν προβλήματα και να έχουν συνολική εικόνα για τις δραστηριότητες της επιχείρησης. Είναι μια εφαρμογή CRM που λειτουργεί —και λειτουργεί πολύ καλά— γιατί λειτουργεί ακριβώς όπως και οι χρήστες σας, λειτουργεί όπως και η επιχείρησή σας και τέλος, γιατί λειτουργεί όπως ακριβώς θα ήθελε το τμήμα πληροφορικής της επιχείρησής σας.

Το Microsoft CRM είναι ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος να προστεθεί λειτουργικότητα CRM σε έναν οργανισμό που ήδη χρησιμοποιεί το Microsoft Office ή το Outlook. Και αυτό γιατί είναι σχεδιασμένο ώστε να συνεργάζεται με το Outlook, με αποτέλεσμα να απαιτείται λιγότερη εκπαίδευση, να είναι πιο εύκολη η χρήση, τα οποία συντελούν στην αυξημένη παραγωγικότητα και στην ταχεία επιστροφή της επένδυσης. Το Microsoft CRM μπορεί να προσφέρει στους εργαζόμενους της εταιρείας σας άμεση πρόσβαση σε στοιχεία πελατών μέσα από το Microsoft Outlook, δίνοντας τους τη δυνατότητα να έχουν τις πληροφορίες διαθέσιμες ακριβώς όταν τις θέλουν και όπου τις θέλουν στο γραφείο, στο σπίτι ή στο δρόμο. Το Microsoft CRM σας επιτρέπει να συνεχίσετε να δουλεύεται όπως και τώρα, με λειτουργίες όπως οι παρακάτω:

Διασύνδεση με το Microsoft Office και το Outlook, δίνοντας τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να πάρουν εύκολα τις πληροφορίες από το Microsoft CRM στις εφαρμογές του Office όπως το Microsoft Excel και το Microsoft Word.

Γρήγορη και εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες μέσω των εύκολων στη χρήση οθονών της εφαρμογής.

Προσωπικό περιβάλλον εργασίας το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν, αποθηκεύσουν και να επαναχρησιμοποιήσουν στο μέλλον τις φόρμες και τα στοιχεία πελατών που επιθυμούν, χωρίς να χρειάζεται να ψάχνουν σε ολόκληρη την εφαρμογή.

Ημερολόγιο Υποστήριξης που επιτρέπει στους εργαζόμενους του τμήματος να σχεδιάσουν ενέργειες υποστήριξης ανά πόρο, χρόνο ή είδος υποστήριξης.

Δυνατά εργαλεία αναφορών και αναλύσεων τα οποία σας επιτρέπουν να αναζητήσετε ευκαιρίες και προβλήματα που τυχόν υπάρχουν.

Υποστήριξη φορητών συσκευών που επιτρέπει στους εργαζόμενους που βρίσκονται εκτός γραφείου να έχουν άμεση πρόσβαση σε δεδομένα πελατών από PDAs, laptops ή έναν browser.